NIE ZNALAZŁEŚ ODPOWIEDZI?

1Czy mogę zwrócić lub wymienić okulary jeśli nie będą mi pasowały?
Oczywiście. Każdemu Klientowi przysługuje prawo do zwrotu oprawek optycznych (zakupionych bez szkieł korekcyjnych) lub okularów przeciwsłonecznych w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny. Każde oprawki korekcyjne lub okulary przeciwsłoneczne oferowane w naszym sklepie można także wymienić w terminie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Dokładne informacje odnośnie procedury zwrotu oraz wymiany dostępne są tutaj >>.
2Co dokładnie oznacza rozmiar okularów York Yankees?
Wartość rozmiaru, który widnieje przy każdym produkcie, oznacza szerokość soczewki mierzoną w milimetrach.
3Podoba mi się model okularów New York Yankees, którego nie mają Państwo w sklepie online – czy możecie go dla mnie sprowadzić?
Jeśli tylko produkt jest w aktualnej ofercie Gianfranco Ferre, możemy go sprowadzić, w innym wypadku nie jest to niestety możliwe.
4Jak mogę zapłacić za towar zakupiony na Państwa stronie?
Wszystkie informacje o dostępnych formach płatności znajdziecie Państwo tutaj >>.
5Jakie powłoki anyrefleksyje są stosowane w naszych okularach?
Soczewki okularowe z powłoką antyrefleksyjną są obecnie standardem. Dzięki powłoce widzenie jest wyraźniejsze, wzrok mniej zmęczony, soczewki dłużej pozostają czyste i niezniszczone, oczy widoczne zza szkieł okularowych. Czytaj dalej tutaj >>.
6Jaki jest czas oczekiwania na zamówione soczewki?
Oprawy zamieszczone na naszej stronie są realizowane na zamówienie, czas oczekiwania na przesyłkę to około 2 tygodnie.
7Jak zamówić okulary ze szkłami?
Podczas zamawiania okularów korekcyjnych mamy do wyboru dwie opcje „OPRAWKI BEZ SZKIEŁ” lub „OPRAWKI ZE SZKŁAMI”
1. Wybór opcji „OPRAWKI BEZ SZKIEŁ” – wybierasz tylko okulary bez soczewek korekcyjnych.
2. Wybór opcji „OPRAWKI ZE SZKŁAMI” – wybierasz dodatkowo rodzaj soczewek okularowych odpowiednich dla Ciebie, oraz podajesz dane ze swojej recepty okularowej.
3. Potwierdzamy wszystko przyciskiem „ Dodaj do koszyka” następnie zostaniesz przeprowadzony przez całą procedurę zamówienia – wybrania sposobu zapłaty, dostawy itd.
4. Powrót do procedury składania zamówienia odbywa wybierając „Twój koszyk”
8Indeks soczewki okularowej – co to jest ?
Indeks w soczewkach okularowych oznacza współczynnik złamania światła. Do produkcji soczewek z tworzywa sztucznego stosuje się różne rodzaje tworzyw optycznych, które różnią się między sobą pod względem współczynnika załamania, który bezpośrednio wpływa na grubość soczewki. Do wyboru mamy od 1.5 ( standardowy) do 1.74 im wyższy indeks, tym soczewka jest cieńsza i lżejsza. Jeżeli zależy nam na tym, aby nasze soczewki były bardziej estetyczne, dodatkowo cieńsze i lżejsze należy zastosować soczewki indeksowane. Soczewki te zapewnią większy komfort użytkowania okularów. Odpowiedni dobór indeksu soczewek wymaga konsultacji ze specjalistą.
9Nie posiadam aktualnej recepty – co robić ?
Nic nie szkodzi ! Przekażesz nam dane z recepty później. Po złożeniu zamówienia na Twoje wybrane oprawki okularowe, nasz specjalista skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia wszystkich szczegółów.
10Jak czytać receptę okulistyczną ?
OP – oko prawe OL – oko lewe SFERA – korekcja wzroku do bliży lub dali, może mieć wartości „+” bądź „-„. Przykładowe wartości: 1.25, 2.5, 0.75, CYLINDER – korekcja astygmatyzmu. Może mieć wartości „+” bądź „-” Przykładowe wartości: 0.25, 0.5, 0.75. OŚ – jest niezbędna aby właściwie umieścić szkło okularowe w oprawie. Występuje zawsze w połączeniu z cylindrem, jej wartości zawierają się w przedziale od 0° do 180° PD – rozstaw źrenic – w zależności od zapisów na recepcie można wpisać osobno dla OP i OL lub PD sumaryczne.
11Gdzie mogę umieścić komentarz do zamówienia?
Dodatkowe uwagi odnośnie zamówienia możesz umieścić w ostatnim kroku ścieżki zakupu przed przejściem do strony płatności.
12Jak zmienić moje zamówienie?
Staramy się realizować zamówienia w jak najszybszym tempie, dlatego w przypadku chęci wprowadzenia zmian najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie: 699 963 368, 75-75-15-855.
13Jak sprawdzić status zamówienia?
Status swojego zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoje konto lub klikając w link, który znajdziesz w potwierdzeniu zamówienia na swojej skrzynce email. Dodatkowo możesz skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 699 963 368.
14Jak zamówić kilka par okularów z jednego modelu z różnymi wartościami soczewek?
Jeśli chcesz zamówić kilka par z jednego modelu ale o różnych parametrach szkieł, dodawaj do koszyka poszczególne zamówienia oddzielnie. Do każdej pary powinny być przypisane konkretne wartości recepturowe.
15Co to jest astygmatyzm i jak dobrać odpowiednie okulary ?
Astygmatyzm to wada wzroku – podobnie jak dalekowzroczność czy krótkowzroczność. Astygmatyzm koryguje się soczewkami cylindrycznymi o odpowiednio dobranej osi. Te dwie wartości powinny znaleźć się na recepcie.
16Nie wiem które moce na recepcie są do „czytania” a które do noszenia „na codzień”?
Na recepcie są zazwyczaj dwie tabelki z mocami. w górnej części recepty są moce do dali a na dole są moce do bliży. Jest też inny zapis, który preferuje część lekarzy okulistów czy optometrystów. Na takiej recepcie znajduje się wtedy tylko jeden rząd ale jest dodatkowa kolumna: Addycja. Lekarz wpisuje pacjentowi moce do dali a bliż liczy się dodając addycję do tych właśnie mocy do dali. Np. Oko prawe ma wadę: -1,50 a addycja wynosi: 2,00. Czyli faktyczna moc do bliży to: +0,50.
17Jaki mam rozstaw źrenic?
Rozstaw źrenic powinien być zapisany na recepcie przez lekarza robiącego badanie. Jeśli go nie ma to należy wrócić do lekarza, który robił badanie i poprosić o dopisanie go na recepcie lub iść do najbliższego salonu optycznego i poprosić o zmierzenie rozstawu.
18Kto ponosi koszty przesyłki w przypadku zwrotu zamówionych oprawek lub okularów?
Koszty przesyłki zwrotnej ponosi klient.
19Czy moje dane osobowe są bezpieczne?
Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo swoich danych osobowych, które podajesz na naszej stronie. Jesteśmy prawnie zobowiązani do wykorzystywania i przechowywania danych klientów w odpowiedni sposób. Twoje dane są wykorzystywane przez nas jedynie do realizacji zamówień oraz (pod warunkiem, że wyrazisz na to zgodę), do informowania Cię o nowościach i zmianach w naszej ofercie. Więcej informacji o ochronie danych osobowych znajdziesz w naszym regulaminie i polityce prywatności.
20Na jakie konto wysłać przelew?
BLICK-PUNKT.PL
ul Warszawska 5A/1
58-500 Jelenia Góra
21Jak mogę zapłacić za zakupy?

Za zakupy w naszym sklepie internetowym możesz zapłacić:

  • przelewem krajowym na konto bankowe BLICK-PUNKT.PL – przelewając pieniądze bezpośrednio na konto: BLICK-PUNKT.PL,
    numer:
    – 95 1050 1751 1000 0022 4939 5977.
    Bardzo prosimy o wpisanie w tytule przelewu numeru zamówienia z naszego sklepu
  • przy odbiorze przesyłki – za pobraniem. W takim przypadku należność za zakup zostanie pobrana przez kuriera w momencie odbioru przesyłki. Zastrzegamy sobie prawo sprzedaży wybranych towarów tylko po przedpłacie.